برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37625 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24011 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16896 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15844 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15258 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15157 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14497 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14072 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13795 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13386 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13232 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13223 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13147 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12703 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12222 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12025 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11887 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11691 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11654 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11641 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11544 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11501 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11258 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11198 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11052 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37603 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22968 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21597 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17088 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13922 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11808 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11265 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11145 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10272 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9553 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9539 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9519 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9014 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8485 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8177 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7674 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7426 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7204 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7154 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6730 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6699 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6395 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6071 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5850 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5496 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 15959 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11762 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 9985 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9946 بازدید)
تماس با ما ( 9644 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8572 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7585 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7350 بازدید)
پیام تسلیت ( 6836 بازدید)
MSRT-CODE ( 6063 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5110 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4846 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3386 بازدید)
تماس با ما ( 3179 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3173 بازدید)
تماس با ما ( 3172 بازدید)
تماس با ما ( 3165 بازدید)
تماس با ما ( 3131 بازدید)
تماس با ما ( 1650 بازدید)
تماس با ما ( 623 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1235 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 965 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 930 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 870 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 856 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 855 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 824 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 796 چاپ)
تماس با ما ( 791 چاپ)
پیام تسلیت ( 742 چاپ)
MSRT-CODE ( 697 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 628 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 495 چاپ)
تماس با ما ( 445 چاپ)
تماس با ما ( 432 چاپ)
تماس با ما ( 418 چاپ)
تماس با ما ( 416 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 379 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 175 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb