برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37439 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (23760 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (16682 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15672 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15112 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (14962 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14388 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (13931 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13656 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13230 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13008 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (12984 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (12936 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12577 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12095 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (11862 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11675 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11537 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11525 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11523 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11393 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11391 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11137 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11063 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (10917 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37479 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (22869 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21476 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17013 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13833 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11723 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11163 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11052 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10190 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9472 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9456 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9361 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (8920 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8415 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8102 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7604 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7337 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7137 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7067 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6651 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6638 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6317 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (5993 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5771 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5415 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 15667 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 10098 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 9818 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 9780 بازدید)
تماس با ما ( 9408 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8175 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7439 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7211 بازدید)
پیام تسلیت ( 6522 بازدید)
MSRT-CODE ( 5870 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 4971 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4718 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3253 بازدید)
تماس با ما ( 3059 بازدید)
تماس با ما ( 3041 بازدید)
تماس با ما ( 3039 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3034 بازدید)
تماس با ما ( 3011 بازدید)
تماس با ما ( 1412 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
تماس با ما ( 604 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1201 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 937 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 902 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 839 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 824 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 824 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 803 چاپ)
تماس با ما ( 771 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 770 چاپ)
پیام تسلیت ( 714 چاپ)
MSRT-CODE ( 664 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 602 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 471 چاپ)
تماس با ما ( 415 چاپ)
تماس با ما ( 400 چاپ)
تماس با ما ( 393 چاپ)
تماس با ما ( 392 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 356 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 169 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb