برترین‌های پایگاه

:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (37720 مشاهده)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (24122 مشاهده)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (17089 مشاهده)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (15890 مشاهده)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (15303 مشاهده)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (15230 مشاهده)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (14544 مشاهده)
جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران (14122 مشاهده)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (13840 مشاهده)
بررسی کتاب‌های درسی ریاضی دوره متوسطه از شروع آموزش رسمی در ایران (13435 مشاهده)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (13318 مشاهده)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (13307 مشاهده)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (13230 مشاهده)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (12746 مشاهده)
ویژگی‌های مسائل کلامی ریاضی دوره راهنمایی و راهکارهای تسهیل فرایند حل آن‌ها (12283 مشاهده)
رد پای آموزش ریاضی واقعیت‌مدار در ریاضیات مدرسه‌ای در ایران (12076 مشاهده)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11978 مشاهده)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (11728 مشاهده)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (11692 مشاهده)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (11678 مشاهده)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (11599 مشاهده)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (11551 مشاهده)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (11302 مشاهده)
رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری (11250 مشاهده)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (11106 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی (37676 دریافت)
ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران (23030 دریافت)
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی‌ خلاقیت پلسک (21660 دریافت)
تدریس به روش معکوس در آموزش عالی: روایت های یک مدرس دانشگاه (17127 دریافت)
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتاب‌های درسی پایه هفتم (13965 دریافت)
چالش های برنامۀ درسی مطالعات اجتماعی دورۀ ابتدایی در تربیت شهروندی – اجتماعی براساس مدل تایلر (11843 دریافت)
نظریه عملی شواب: تلفیق نظریه و عمل (11324 دریافت)
رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان (11192 دریافت)
مدل‌سازی و کاربردها: گزارش یک پژوهش (10305 دریافت)
تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی (9599 دریافت)
تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفه‌های نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه‏ ای (9589 دریافت)
آموزش در خانه: بدیل مدرسه (9573 دریافت)
نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیت‌های دوره پیش‌دبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل (9056 دریافت)
برنامه درسی ملی: تجربه های جهانی چه می گویند؟ (8521 دریافت)
بررسی فرایند طرح‌ مسئله در آموزش ریاضی (8206 دریافت)
برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران (7728 دریافت)
مؤلفه‌های آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی (7465 دریافت)
کاروفناوری: تجربه زیسته معلمان (7242 دریافت)
تبیین قابلیت‌های دیسیپلینی برنامه‌درسی و تعیین جایگاه آن در طبقه‌بندی دیسیپلین‌های علمی (7195 دریافت)
تجربه حرفه‌ای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی (6776 دریافت)
روش‌شناسی پژوهش‏ های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی (6732 دریافت)
آموزش ریاضی چه نیست؟! (6430 دریافت)
بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری (6104 دریافت)
تحلیل محتوای میزان توجه به ابعاد هفت‌گانۀ اهداف مصوب در کتاب‌های درسی ادبیات فارسی دوره متوسطه ایران (5891 دریافت)
تبیین پدیدارشناسانه اصول برنامه درسی «تجربه تدریس»(کارورزی) در دانشگاه فرهنگیان (5530 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
راهنمای نویسندگان ( 16054 بازدید)
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 11849 بازدید)
اعتبار درجه علمی ( 10073 بازدید)
معرفی هیئت تحریریه ( 10033 بازدید)
تماس با ما ( 9732 بازدید)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 8785 بازدید)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 7663 بازدید)
پایگاه های نمایه کننده ( 7431 بازدید)
پیام تسلیت ( 6954 بازدید)
MSRT-CODE ( 6178 بازدید)
قواعد اخلاقی انتشار ( 5175 بازدید)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 4909 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3472 بازدید)
فرآیند پذیرش مقالات ( 3254 بازدید)
تماس با ما ( 3248 بازدید)
تماس با ما ( 3240 بازدید)
تماس با ما ( 3233 بازدید)
تماس با ما ( 3195 بازدید)
تماس با ما ( 1723 بازدید)
تماس با ما ( 636 بازدید)
خوش آمدید ( 622 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
داوران دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 1252 چاپ)
پایگاه های نمایه کننده ( 980 چاپ)
دریافت نسخه چاپی مجله ( 941 چاپ)
راهنمای نویسندگان ( 880 چاپ)
اعتبار درجه علمی ( 870 چاپ)
معرفی هیئت تحریریه ( 866 چاپ)
لینک نشریات علمی پژوهشی ( 834 چاپ)
تماس با ما ( 806 چاپ)
اهداف دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی ( 806 چاپ)
پیام تسلیت ( 757 چاپ)
MSRT-CODE ( 708 چاپ)
قواعد اخلاقی انتشار ( 638 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 507 چاپ)
تماس با ما ( 456 چاپ)
تماس با ما ( 441 چاپ)
تماس با ما ( 425 چاپ)
تماس با ما ( 423 چاپ)
فرآیند پذیرش مقالات ( 393 چاپ)
خوش آمدید ( 261 چاپ)
تماس با ما ( 179 چاپ)
    ... آمار بیشتر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb