You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML برنامه‏ درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران
محمود مهرمحمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش ‏دادن» در کلاس ‏های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری
زهرا گویا، محمدرضا فدایی، زینب آگاه
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم‏ گرایی در رشته‏ ی مطالعات برنامه درسی
مصطفی قادری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تعیین ملاک ‏های سنجش اثربخشی دوره ‏های آموزش مجازی حوزوی
فرهاد سراجی، حجت الاسلام سید حمید حسینی، عبدالرحیم سرو دلیر
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک 3 و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه
مرضیه اژدری، نعمت‌اله موسی‌پور، مسعود صدرالاشرافی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی و تدوین مهارت‏ ها وصلاحیت‏ هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری
شیرین دوائی، سید محمدرضا امام جمعه، غلامعلی احمدی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML جایگاه مولفه‏ های حقوق بشر در محتوای کتاب‏ های درسی دوره‏ ی آموزش ابتدایی ایران
مجید علی عسگری، حسین چهارباشلو، عاطفه عطاران
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Theory & Practice in Curriculum Journal

Designed & Developed by : Yektaweb